خبرگزاری کار ایران

رئیس صدا و سیما حسن نیست دارد؛

تاج: مشکل حق پخش حل می شود/ در حق حامی مالی سازمان لیگ بی مهری شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۸۷

رئیس سازمان لیگ فوتبال از برگزاری نشست مشترک بین وزیر ورزش با رئیس سازمان صدا و سیما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج که در حاشیه نخستین نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: رئیس جدید سازمان صدا و سیما در این زمینه حسن نیت دارند و مشکلات فوتبال و باشگاه‌ها را می‌داند. در صحبتی هم که امروز با وزیر ورزش داشتم قرار شد که مشکل پخش تلویزیونی به یک نحوی حل و فصل شود.

تاج با بیان اینکه تاکنون نسبت به حامی مالی سازمان‌لیگ بی‌مهری شده، گفت: حامی مالی تاکنون 18،5 میلیارد تومان پرداخت کرده و اگر صدا و سیما نیز حق پخش‌تلویزیونی را بپردازد ، دریافتی‌های سازمان لیگ نسبت به سال گذشته 2 برابر می‌شود. در بخش حامی‌مالی، تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها امسال رشد داشتیم اما تاکنون به دلیل مشکلات موجود نتوانستیم قرارداد را با حامی مالی به طور کامل اجرا کنیم.

وی با اشاره به امضای قرارداد با معاون سابق مالی و اداری سازمان صدا و سیما گفت: این قرارداد هنوز به قوت خودش باقی است.

رئیس سازمان لیگ در مورد نخستین نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران هم گفت: موضوع بازاریابی در حوزه ورزش برای آینده ورزش مفید باشد و این همایش تنها مربوط به لیگ و فدراسیون فوتبال نبود بلکه همه فدراسیون ها حضور داشتند.

تاج در پاسخ به این سئوال که پولی که در فوتبال هزینه می‌شود نسبت به سایر رشته‌های ورزشی بسیار زیاد است گفت: فوتبال با سایر ورزش‌ها قابل مقایسه نیست چراکه اکنون سالانه حدود 5600 مسابقه فوتبال در کشور برگزار می‌شود که همه رشته‌ها در مجموع نیمی از آن را برگزار نمی‌کنند. فوتبال پدیده و شرایط متفاوتی دارد چرا که در کانون توجه تعداد زیادی از هواداران است.

وی خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر شرایط رشته هایی مانند والیبال و بسکتبال هم بهبود یافته اما فوتبال شرایط و هزینه هایش با سایر رشته‌ها فرق می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز