خبرگزاری کار ایران

یک موقعیت‌ هم به حریف ندادیم؛

گل‌محمدی: ذهن‌مان را درگیر رتبه‌‌بندی لیگ نمی‌کنیم / جام‌حذفی برای ما اهمیت بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۰۶

خوشحالم که یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. از ضد حملات استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است قهرمانی جام حذفی برای این تیم اهمیت زیادی دارد نه کسب رتبه در لیگ برتر.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش مقابل راه‌آهن اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و کنترل بازی دست ما بود. ما توانستیم نیمه نخست به گل برسیم و به حریف اجازه فضاسازی در نیمه را ندادیم اما راه‌آهن در نیمه دوم روی دروازه ما فشار آورد.

وی بایبان اینکه ما در نیمه دوم کمی عقب نشینی کردیم، افزود: خوشحالم که یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. از ضد حملات استفاده کردیم و به گل رسیدیم. ما با انگیزه زیادی ظاهر شدیم و این خیلی سخت بود زیرا پس از بازی با پرسپولیس تمرکز خود را حفظ کردیم.

سرمربی ذوب‌‌آهن درپاسخ به پرسشی مبنی بر کسب سهمیه در آسیا توضیح داد: دوست داریم در لیگ بازی‌های خوبی انجام دهیم و به اینکه در چه رتبه‌ای قرار می‌گیریم فکر نمی‌کنیم و ذهن‌مان را درگیر این موضوع نمی‌کنیم. برای ما جام حذفی خیلی اهمیت دارد و بازیکنان خود را از لحاظ فنی آماده می‌کنند تا بهتر شوند و جام حذفی را تصاحب کنیم. در بازی‌های لیگ به دنبال پیشرفت هستثم و کسب رتبه بهتر بستگی به خودمان دارد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان امروز با برتری ۳ بر صفر برابر راه‌آهن به رتبه ششم لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز