خبرگزاری کار ایران

تیم های عربی شانسی ندارند؛

شیخ سلمان: استرالیا و ژاپن بیشترین بخت قهرمانی را دارند / آرزویم فینال شرق و غرب آسیاست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۱۷

گرچه هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما من بخت تیم های استرالیا که میزبان رقابت ها است و ژاپن که به یک تیم با قدرت در آسیا و جهان تبدیل شده بیشتر از سایر تیم ها درجام ملت های پیش رو می بینم.

شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که تیم های ملی فوتبال ژاپن و استرالیا از بخت بیشتری نسبت به سایر تیم ها برای کسب مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵، برخوردارند.

به گزارش ایلنا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: گرچه هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما من بخت تیم های استرالیا که میزبان رقابت ها است و ژاپن که به یک تیم با قدرت در آسیا و جهان تبدیل شده بیشتر از سایر تیم ها درجام ملت های پیش رو می بینم.

شیخ سلمان در خصوص شانس کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در جام ملتهای آسیا گفت: باید واقع گرا باشیم، بعید می دانم تیمی از این کشورها بتواند حریف جدی کسب جام شانزدهم باشد گرچه من تیم ملی قطر را که اخیرا قهرمان جام کشورهای حوزه خلیج فارس در جده سعودی شد، بهتر از دیگر تیم ها می دانم.

او گفت: چنانچه فینال این رقابت ها را یک تیم از غرب و دیگری از شرق قاره برگزار کنند بسیار مسابقه دیدنی و تماشایی خواهد بود و بوجود آمدن چنین شرایطی آرزوی قلبی من بعنوان رئیس نهاد حاکم بر فوتبال این قاره است.

رئیس ای اف سی پیرامون انتخاب میزبان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ تصریح کرد: سه کشور امارات، سعودی و ایران کاندید کسب این میزبانی هستند و هر سه کشور توانایی برگزاری رقابت ها را دارند.

او ادامه داد: از این سه کشور هرکدام که شرایط بهتری از لحاظ شاخصه های مورد نظر afc داشته باشد به عنوان میزبان انتخاب می شود واین انتخاب توسط مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می گیرد.

شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا از نوزدهم دی ماه جاری در استرالیا آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز