خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی باشگاه های جهان - آبادان

چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی کشتی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۵۰

در پایان رقابت های مقدماتی تیم های مرکز جراحی پاستور اندیمشک، استانبول بیوک شهیر ترکیه، اتحادیه کشتی چین و سامورگاشف روسیه به عنوان تیم های برتر گروه ها به دور بعدی راه یافتند.

با پایان یافتن مرحله گروهی رقابت های نخستین دوره جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، در پایان رقابت های مقدماتی تیم های مرکز جراحی پاستور اندیمشک، استانبول بیوک شهیر ترکیه، اتحادیه کشتی چین و سامورگاشف روسیه به عنوان تیم های برتر گروه ها به دور بعدی راه یافتند.

این رقابت ها در چهار گروه چهار تیمی در سالن کوثر آبادان آغاز شد و در پایان مرحله گروهی چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

بر این اساس، برای مشخص شدن فینالیست های این رقابت ها تیم های اندیمشک با ترکیه و روسیه با چین صبح امروز جمعه به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های پیروز مسابقه فینال و تیم های بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

تیم های دوم گروه ها نیز طبق برنامه زیر به مصاف هم می روند:

صبای قم – منطقه آزاد اروند آبادان

شهدای هفتم تیر تهران - آرکوپه بلاروس

تیم های فرنچ ماروش مجارستان و سورپلادو کوبا برای کسب مقام نهم و دهم به مصاف هم می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز