خبرگزاری کار ایران

نماینده خانه کارگر ایرانشهر خبرداد:

سرگردانی کارگران جدید شهرداری ایرانشهر برای مطالبات مزدی

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۰۵

در پایان دوره فعالیت شهردار پیشین ایرانشهر نزدیک به ۱۰۰ کارگر بابت انجام خدمات شهری توسط شهرداری ایرانشهر استخدام شده‌اند اما اکنون سه ماه است که این کارگران برای دریافت مطالبات خود با مشکل مواجه هستند.

عبدالصمد مارندگاری، نماینده خانه کارگر در شهرستان ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در مورد وضعیت نامشخص کارگران شهرداری ایرانشهر به خبرنگار ایلنا گفت: در واپسین ایام باقی‌مانده از  فعالیت شهردار پیشین ایرانشهر، نزدیک به ۱۰۰ کارگر برای انجام فعالیت‌های خدماتی شهر ۱۰۰ در شهرداری ایرانشهر مشغول کار شدند که وضعیت شغلی آنها نامعلوم است.

او ادامه داد: سرنوشت این تعداد کارگر اکنون در هاله‌ای از ابهام است و بیش از ۳ ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند. این کارگران در حال حاضر وضعیت معیشتی مناسبی هم ندارند و شرایط آنها هر روز وخیم‌تر می‌شود زیرا در منطقه شغل جایگزینی برای آنها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از زمان استقرار شورای شهر جدید و روی کار آمدن سرپرست جدید شهرداری ایرانشهر به این کارگران گفته‌شده است که شهرداری توانایی پرداخت حقوق آنها را ندارد.

نماینده خانه کارگر در شهرستان ایرانشهر گفت: اگرچه صحبتی از تعدیل و اخراج این کارگران نشده است اما مشخص است که این کارگران مطالباتی از شهرداری طلبکارند که باید به آنها پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز