خبرگزاری کار ایران

در سه روز گذشته اتفاق افتاد:

اعتراض جمعی از کارگران و رانندگان پلی‌اکریل اصفهان به پرداخت نشدن مطالبات مزدی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۲۵

«در سه روز گذشته جمعی از کارگران و رانندگان کارخانه پلی اکریل اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود حرکت‌های اعتراضی کرده‌اند».

کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان از تاخیر چند ماهه در پرداخت مطالبات مزدی خود و رانندگان سرویس‌های حمل و نقل کارخانه این واحد صنعتی خبر می‌دهند.

براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان کارگری اصفهان در اختیار ایلنا قرار گرفته ‌است در سه روز گذشته جمعی از کارگران و رانندگان کارخانه پلی اکریل اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود حرکت‌های اعتراضی کرده‌اند.

بطور مشخص در مورد اعتراض رانندگان گفته می‌شود که در روز دوشنبه رانندگان سرویس‌های حمل و نقل کارگران کارخانه پلی اکریل به دلیل پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق معوقه(ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن سال ۹۳) با تاخیر یک ساعته کارگرانی که قصد رفتن به منازل خود را داشتند جابجا کردند.

همچنین در مورد اعتراض کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان گفته می‌شود که در روزهای سشنبه و چهارشنبه(۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) حدود دویست نفر از کارگران کارخانه پلی اکریل در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات دو ماه اخیر(دی و بهمن سال ۹۳) به مدت چند ساعت در محوط کارخانه تجمع کردند.

به ادعای کارگران در تمامی این اقدامات اعتراضی مسئولان مالی – اداری کارخاه پلی‌اکریل با حضور در جمع معترضان وعده دادند که به خواسته‌های آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز