خبرگزاری کار ایران

در دهمین روز اعتراض کارگران:

کارگران واگن پارس در خیابان مجاور کارخانه تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۲۲

«نزدیک به ۱۵۰ کارگر واگن پارس اراک صبح امروز(یکشنبه ۱۴ دی) در خیابان مجاور کارخانه، منتهی به بلوار آیت‌الله اراکی، تجمع کردند.»

منابع کارگری گزارش داده‌اند نزدیک به ۱۵۰ کارگر واگن پارس اراک صبح امروز(یکشنبه ۱۴ دی) در خیابان مجاور کارخانه، منتهی به بلوار آیت‌الله اراکی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران واگن پارس به خودداری کارفرما از اجرای مصوبه شورای تامین مبنی بر بازگشت به کار آقای درخشنده ‌بخت، رئیس اخراجی نهاد کارگری این واحد تولیدی معترض‌اند.

منابع ایلنا ساعاتی پیشگزارشداده‌ بودند ماموران حراست امروز از ورود ۵ نفر از کارگران به کارخانه جلوگیری کرده‌اند.

این دومین تجمع اعتراضی کارگران واگن پارس در خیابان مجاور کارخانه است. کارگران پیش‌تر در سومین روز اعتراض صنفی در این خیابانتجمعکرده بودند.

گفتنی است کارگران واگن پارس از روز ۳ دی در اعتراض به اخراج رئیس نهاد کارگری این واحد تولیدی دست از کار کشیده و تولید را متوقف کرده‌اند.

کارگران معترض می‌گویند نماینده اخراجی‌شان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در شورای اسلامی کار واگن پارس عضویت دارد و از مصونیت نمایندگی برخوردار است بنابراین کارفرما حق اخراج او را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز