خبرگزاری کار ایران

ادامه مذاکرات کارگران معدن سنگرود با تامین اجتماعی به فردا موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۸۹

«امروز دوشنبه کارگران معدن سنگرود به تعهد خود به مسئولان برای ادامه فعالیت تولیدی تا مشخص شدن وضعیتشان پایبند بوده و همه به محل کار خود بازگشته‌اند. با این حال کارگران منتظر واکنش مسئولان در خصوص تعهدات‌شان هستند.»

مذاکرات نمایندگان کارگران معدن سنگرود با مقامات سازمان تامین اجتماعی که قرار بود امروز دوشنبه انجام شود به روز سه شنبه(۱۵ مهر) موکول شد.

«مرتضی نیک‌پور» رئیس شورای اسلامی کار این معدن با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: بعد از اجتماع چهار روزه ۲۸۰ کارگر معدن سنگرود در تهران مقابل ساختمان وزارت کار، سازمان توسعه معادن کشور و مجلس که با قول مساعد مسئولان برای پی گیری وضعیت کارگران و معدن همراه بود، قرار شد امروز دوشنبه(۱۴ مهرماه) جلسه‌ای بین نمایندگان کارگری معدن سنگرود و نمایندگانی از شرکت ایمیدرو با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان این سازمان در ساختمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شود اما پس از تماس تلفنی مسئولان سازمان، این جلسه به فردا موکول شد.

او با بیان اینکه با همکاری وزارت صنعت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران روز پنجشنبه(۱۰ مهر ماه) بخشی از مطالبات کارگران واریز شد، در مورد سایر بدهی‌های کارخانه افزود: کارگران معدن سنگرود با دریافت بخشی از حقوق تیر ماه به صورت علی‌ الحساب، سایر معوقات مربوط به حقوق مرداد و شهریور را از کارفرما طلب کارند.

به گفته وی، امروز دوشنبه کارگران معدن سنگرود به تعهد خود به مسئولان برای ادامه فعالیت تولیدی تا مشخص شدن وضعیتشان پایبند بوده و همه به محل کار خود بازگشته‌اند. با این حال کارگران منتظر واکنش مسئولان در خصوص تعهدات‌شان هستند.

او گفت: هدف کارگران از ادامه تجمعات، دریافت مطالبات، بازگشایی معدن و ادامه فعالیت تولید و اشتغال کارگران است که هنوز تکلیف نهایی آن مشخص نشده است.

نیک‌پور در خاتمه اضافه کرد: فردا تعدادی از نمایندگان صنفی کارگران معدن سنگرود برای ادامه مذاکرات و بررسی وضعیت بیمه‌ای کارگران در سازمان تامین اجتماعی، مجددا به تهران سفر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز