خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران خدمات شهری قزوین به اخراج «پیمانکار» انجامید

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۸۵

چکیده: عدم صلاحیت مدیریت این پیمانکار به دلیل غیربومی بودن و داشتن مسافت طولانی در رسیدگی به مشکلات کارگران خدمات شهری قزوین طبق قانون اثبات و لغو شده است.

پیرو تجمع حدود ۵۰ نفر از کارگران شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دست مزدشان از جانب پیمانکار نیروی انسانی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بسته شدن پرونده مشکلات کارگران خدمات شهری این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مجتبی منتظری» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه مشکلات کارگران خدمات شهری در روز چهارشنبه‌‌(همان روز تجمع) با تدابیر راهکارهایی برطرف شد، افزود: طبق‌‌ همان قولی که به این کارگران دادم بخشی از حقوق معوقه آن‌ها در‌‌ همان روز به حسابشان واریز شد.

وی، با اشاره به اینکه پیمانکار این کارگران در اصفهان مستقر بود و از‌‌ همان مکان امور این کارگران را رسیدگی می‌کرد، گفت: عدم صلاحیت مدیریت این پیمانکار به دلیل غیربومی بودن و داشتن مسافت طولانی در رسیدگی به مشکلات کارگران خدمات شهری قزوین طبق قانون اثبات و لغو شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ادامه داد: قرارداد جدید کارگران خدمات شهری با یکی از شرکت‌های وابسته به طور موقت منعقد شده تا پیمانکار جدید از طریق آگهی و مناقصه جذب شود تا این کارگران با مدیریت این پیمانکار به کار خود ادامه دهند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده سه ماه از حقوق کارگران خدمات شهری پرداخت نشده بود که یک ماه آن مربوط به بهمن ماه با حضور پیمانکار مربوطه در سازمان مدیریت پسماند به شماره حساب آن‌ها واریز شد و دو ماه دیگر نیز باید طبق روال قانونی و با برنامه ریزی‌هایی که در حال انجام است، واریز شود.

منتظری اضافه کرد: شهرداری قزوین به هیچ عنوان در جذب پیمانکار جدید از غیربومی استفاده نمی‌کند و بر عملکرد این پیمانکاران با اهتمام بیشتری نظارت می‌کند تا هیچ یک از این کارگران دچار مشکلاتی از جمله معوقه حقوق نشوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: همه پیمانکارانی که با شهرداری قزوین قرارداد دارند طبق وظایف خود عمل می‌کنند و هر ماه حقوق کارگران خدمات شهری را واریز می‌کنند و این مشکل فقط مربوط به یکی از این پیمانکاران بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز