خبرگزاری کار ایران

یک نماینده کارگری خبر داد:

کارگران رجا در انتظار پرداخت طلب ۱۲۳ میلیون تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۳

چکیده: ‌ «شرکت پیمانکاری سابق رجا(هجرت گستر جهان آفرین) نزدیک به ۱۲۳ میلیون تومان به کارگران بدهکار است که این بدهی به سال‌های ۹۰ و ۹۱ باز می‌گردد.»

۶۰ کارگر یک شرکت پیمان‌کاری وابسته به «رجا»، بیش از ۲ سال است که برای پرداخت طلب ۱۲۳ میلیون تومانی شان از سوی شرکت پیمانکاری سابق این مجموعه انتظار می‌کشند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود در این باره به ایلنا گفت: شرکت پیمانکاری سابق رجا(هجرت گستر جهان آفرین) نزدیک به ۱۲۳ میلیون تومان به کارگران اداره مولد بخار بدهکار است که این بدهی به سال‌های ۹۰ و ۹۱ باز می‌گردد.

وی ادامه داد: رجا بعد از اتمام قرارداد این شرکت پیمانکاری(آذر ماه سال ۹۱) ضمن قول پرداخت معوقات کارگران، از آن‌ها امضای تسویه گرفت اما برخلاف وعده‌اش طلب کارگران را پرداخت نکرد.

وی با بیان اینکه معوقات این ۶۰ کارگر از یک تا ۳ میلیون تومان متغیر است، افزود: این شرکت پیمانکاری بعد از اتمام قراردادش بدلیل حسن انجام کار باید ۱۶۰ میلیون تومان از رجا دریافت می‌کرد که رجا می‌توانست با این پول، طلب کارگران را پرداخت کند.

این نماینده کارگری تصریح کرد: اما رجا ابتدا معوقات خودش را که حدود ۶۰ میلیون تومان می‌شد برداشت و قصد داشت با مابقی‌اش مطالبات کارگران را به صورت ناقص پرداخت کند که کارگران حاضر به قبول آن نشدند.

وی در پایان اظهار داشت: ضمانت وثیقه پولی که شرکت پیمانکاری سابق برای انجام تعهداتش به شرکت رجا پرداخت کرده بود یکم بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و کارگران منتظر‌اند معوقات کارگران از این محل پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز