خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان خبر داد:

همایش HSE در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۷۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری نخستین همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی‌اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، محمدرضا محمدی درجلسه هماهنگی برگزاری‌همایش HSE با حضور مسئولان ذیربط گفت: مقوله HSE در عرصه فعالیت‌های روزمره انسانی به ویژه در واحدهای تولیدی و خدماتی از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و از شاخص‌های حرکت در مسیر توسعه محسوب می‌شود لذا به منظور تبیین اهمیت این موضوع همایش  HSE با حضور مسئولان کشوری در استان همدان برگزار خواهد شد.

محمدی بیان کرد: متولی اصلی HSE، سازمان حفاظت محیط زیست نیست اما دود بی‌توجهی و غفلت نسبت به این موضوع به چشم محیط زیست می‌رود، لذا با توجه به این نکته در صدد هستیم تا موضوع HSE در استان ریل گذاری و مطرح گردد و اهمیت آن در سطح استان تبیین شود.

وی اضافه کرد: خیلی پیش تر می بایست به موضوع HSE توجه می شد و در حال حاضر HSE در بسیاری از کشورها اجبار و قانون شده است و این در حالی است که مبانی HSE هنوز در استان همدان تبیین و اجرا نمی شود.

وی تاکید کرد: HSE یک کار مضاعف و الزام بی نتیجه نیست، بلکه بهبود روش ها برای کاهش هزینه واحدهای صنعتی و افزایش راندمان بوده و ساختارها را بهبود می بخشد و فرایندها را تسهیل می‌کند که این به نوبه خود موجب تحقق سهل الوصول منافع اقتصادی در صنایع می شود.

محمدی گفت: تحقق فرهنگ HSE به واحدهای صنعتی کمک می‌کند تا زودتر به اهداف خود برسند و اصلی ترین دغدغه ما این است که مخاطبان به مزیت‌های HSE پی‌ببرند و از کمک های آن در جهت منافع خود بهره مند شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در پایان بیان کرد: HSE مقوله‌ای بین بخشی است که همکاری ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست را طلب می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز