خبرگزاری کار ایران

بدهی 862 میلیاردی مشترکان برق همدان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر بدهی مشترکان استان همدان به این شرکت به بیش از 862 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی رضا تیموری در آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین با اشاره به فصل تابستان و گرم شدن هوا اظهار کرد: کنترل پیک بار استان نیازمند همت و مشارکت مردم است که امید است امسال نیز به سلامت از پیک بار عبور کنیم.

تیموری خاطرنشان کرد: در راستای کنترل پیک بار استان به کشاورزان و صنایع اطلاع رسانی لازم انجام شده و تخفیف های ویژه داده می شود تا در این زمینه با شرکت همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری خوب کشاورزان در سال گذشته برای عبور از پیک بار تابستان تصریح کرد: از مشترکان برق استان درخواست می شود در مصرف خود نهایت دقت را داشته باشند تا با مدیریت مصرف تابستان امسال را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی دستیابی به اهداف شرکت برق را نیازمند تامین بودجه دانست و گفت: این امر در گرو افزایش وصول مطالبات، فروش انشعابات و کاهش تلفات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اصلاح و احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین کنترل و اصلاح لوازم اندازه گیری مشترکان از جمله اقداماتی است که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام می شود.

وی با اشاره به عملکرد برق شهرستان فامنین اظهار داشت: در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که از مهمترین آنها کاهش تلفات انرژی برق بوده است.

وی افزود: نتیجه عملکرد خوب و قابل توجه رضایت مردم است که همواره در اولویت کارها قرار دارد.

کد خبر : ۳۹۳۷۵۴