خبرگزاری کار ایران

در کمتر از یکسال صورت می گیرد؛

تغییر زودهنگام مدیرکل استاندارد استان همدان

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۶۳۷

درحالی که کمتر از یکسال از انتصاب مدیرکل استاندارد استان همدان می‌گذرد، بار دیگر مدیریت این پست دستخوش تغییر شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید میر نظامی مدنی مردادماه سال گذشته به عنوان مدیرکل استاندارد استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد و کمتر از یک سال جای خود را به محمد مددی می‌دهد. مددی کارشناس مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی دانشگاه ارومیه و کارشناس ارشد تکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه تبریز است.

هنور یکسال از مدیریت مدیرکل استاندارد استان همدان نگذشته است که از تغییر این مدیرکل جوان با خبر شدیم.

آیین‌تودیع سیدسعید میرنظامی مدنی مدیرکل‌سابق استاندارد استان‌همدان و معارفه محمد مددی مدیرکل جدید این اداره فردا دوشنبه 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

سید سعید میر نظامی مدنی مردادماه سال گذشته به عنوان مدیرکل استاندارد استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد و کمتر از یک سال جای خود را به محمد مددی می دهد.

محمد مددی کارشناس مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی دانشگاه ارومیه و کارشناس ارشد تکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه تبریز است.

وی سابقه 13 سال ریاست اداره استاندارد شهرستان مراغه، 3 سال معاونت اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی، 8 سال رئیس هیات مدیره انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی شعبه مراغه و دبیری طرح پژوهش ملی پایش اکراتوکسین A در کشمش های تولیدی کشور را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز