خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای همدان اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون متقاضیان صنعت ساختمان در همدان

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۳۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی دومین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‎های صنایع دستی و فرش در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای همدان، علیرضا مهرابی اظهار داشت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) ۲۴ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در بخش‌های گفت: داوطلبان از پنجم تا سیزدهم تیرماه با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز