خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی‌ستاد انتخابات همدان:

رسانه‌ها در برگزاری پرشور انتخابات نقش تاثیرگذاری داشتند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۲۸

مسئول کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستادانتخابات استان همدان از رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان به خاطر پوشش مطلوب انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، احسان شهابی، گفت: رسانه ها در این دوره از انتخابات نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند و توانستند در مشارکت حداکثری مردم تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی با تقدیر از خبرنگاران و عکاسان درهمراهی با این کمیته افزود: بیش از ۲۰۰ خبرنگار جراید، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی و به همین نسبت خبرنگاران صدا و سیما در استان برای پوشش خبری انتخابات با کمیته اطلاع رسانی همکاری داشتند.

مسئول کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستادانتخابات استان با تشکر از زحمات اعضای این کمیته، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز در زمینه تبلیغات و دعوت به مشارکت مردم ، نهایت همکاری را با کمیته داشتند که نتیجه این همکاری حضور پرشور مردم درانتخابات بود.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ادامه داد: همکاری رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات استان نیز با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در بالاترین سطح بود که جا دارد قدردان این نگاه ویژه به مبحث اطلاع رسانی و تبلیغات باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز