خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان همدان

یک میلیون و 665 هزار تعرفه رای در سطح استان همدان توزیع شده است

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از یک میلیون و 665 هزار تعرفه رای در سطح استان همدان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، دبیر ستاد انتخابات استان همدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان همدان در برگزاری انتخابات با تمام توان و آمادگی کامل حضور دارد و امروز در استان همدان هیچ‌گونه مشکل امنیتی و اجرایی در برگزاری انتخابات  وجود ندارد.

ابوالقاسم الماسی با بیان اینکه تمام حوزه‌های اخذ رای در استان فعال هستند افزود:  50 صندوق سیار در حوزه‌های شهری استان همدان  کار رای‌گیری  از واجدان شرایط را بر عهده دارند.

وی به استقبال چشمگیر و پرشور مردم استان در انتخابات اشاره کرد و گفت: عملکرد مطلوب عوامل اجرایی و نظارتی انتخاباتی سبب شده تا ارتباط تمام حوزه‌های اخذ را با سامانه اخذ رای استان صددرصد باشد که نشان از تلاش همه جانبه  مجموعه انتخابات استان است.

دبیرستاد انتخابات استان ابا اشاره به توزیع یک میلیون و 665 هزار تعرفه رای در استان گفت: تعرفه‌های رای در تمام حوزه‌ها و شعب توزیع شده است و در صورت اتمام تعرفه‌های رای اکیپ‌های ویژه‌ای کار ارسال تعرفه‌ها به شعب مورد نظر را دارند.

کد خبر : ۳۵۰۶۲۷