خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد همدان مطرح کرد:

اجرای 651 طرح توان افزایی برای مددجویان استان همدان

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۵۵۸

معاون اشتغال کمیته امداد همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 651 طرح توان افزایی در راستای توانمند شدن مددجویان اجرا شده است.

قاسم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 651 طرح توان افزایی در راستای توانمند شدن مددجویان شده است، گفت: در جهت اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت مبلغ 10 میلیارد و 652 میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است .

یارمحمدی افزود : تخصیص تسهیلات اشتغال کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح‌های کارانگیزی ، توان افزایی، خودکفایی، طرح های کارآفرینی، طرح های تبدیلی، تکمیلی و توسعه ای است.

وی اظهار داشت : از این تعداد طرح اجرا شده برای مددجویان ، 601 طرح در قالب صنایع دستی با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 592 میلیون ریال و همچنین با پرداخت 400 میلیون ریال در قالب 11 طرح دامپروری برای خانواده های مددجو اجرا شده است .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : تعداد 3 طرح کشاورزی با پرداخت 150 میلیون ریال و همچنین 3 طرح صنعتی و معدنی با پرداخت 140 میلیون ریال برای مددجویان اجرا شده و 33 مورد با اعتبار یک میلیارد و 370 میلیون ریال در راستای ارائه خدمات به مجریان طرح های اشتغال (توان افزایی) انجام شده است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بیان داشت : موضوع توانمندسازی جامعه هدف این نهاد در ابعاد فرهنگی و اقتصادی از اولویت برنامه‌های هدف گذاری شده است که برای تحقق این اهداف ایجاد اشتغال پایدار نقش محوری را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز