خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان خبر داد:

بازرسی۶ هزار و ۷۰۰ مرکز توزیع و فروش کالا در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۵۳۹

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: بازرسی ۶ هزار و ۷۰۰ مرکز توزیع و فروش انجام شده و تاکنون ۱۰۰.۲ درصد از این بازرسی‌ها تحقق‌یافته است.

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید میرنظامی مدنی امروز در جلسه پایش عملکرد اداره کل استاندارد استان همدان در شاخص‌های اختصاصی با اشاره به ۸۵۲ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد استان همدان اظهار داشت: تاکنون ۱۰۴ و نیم درصد از این بازرسی‌ها صورت گرفته است.

میرنظامی‌مدنی با بیان اینکه در سال جاری تمدید، تعلیق و ابطال ۳۷۵ پروانه استاندارد در دستورکار بوده است، یادآور شد: از این میزان ۲۵۸ مورد تمدید، تعلیق و ابطال پروانه استاندارد انجام‌شده است.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان داشت: بازرسی از ۲۲ واحد خدماتی از دیگر برنامه‌ها بوده که تاکنون از این تعداد ۱۵ واحد خدماتی بازرسی‌شده‌اند و افزود: بازرسی از ۲۴ مرکز تأسیسات گازپُرکنی نیز در دستور کار بوده که تاکنون ۱۹ مرکز بازرسی‌شده است.

میرنظامی‌مدنی با اشاره به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد و آزمون آن‌ها، گفت: تاکنون ۸۷ و ۶ دهم درصد از نتایج آزمون نمونه‌ها به این اداره کل ارسال و اقدامات لازم در خصوص آن صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه نمونه‌برداری از یک هزار و ۳۳۰ واحدهای تولیدی در سال جاری نیز در دستور کار بوده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۲ و نیم درصد از این نمونه‌برداری‌ها انجام‌شده است.

وی همچنین از بازرسی ۶ هزار و ۷۰۰ مرکز توزیع و فروش خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰.۲ درصد از این بازرسی‌ها تحقق‌یافته است.

میرنظامی‌مدنی اظهار داشت: صدور ۸۸ پروانه در دستور کار اداره کل استاندارد استان همدان قرار دارد که از ابتدای امسال تاکنون ۹۱ و ۴ دهم درصد آن محقق شده است.

وی ادامه داد: آموزش مدیران کنترل کیفیت به تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده امسال بوده که تاکنون ۱۳۳ و ۳ دهم درصد از این آموزش‌ها محقق شده است.

میرنظامی‌مدنی همچنین از ۲ هزار و ۱۶۰ نفر ساعت آموزش به کارکنان اداره کل استاندارد در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۷۸ و نیم درصد از این آموزش‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تدوین ۵۰ استاندارد در سال جاری برای استان عنوان کرد: با توجه به دیر بازده بودن کار پژوهشی، نتایج آن در پایان سال مشخص می‌شود که امید است امسال به طور کامل محقق شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان در ادامه به بازرسی صدور ۴۳۲ مورد مجوز آسانسور اشاره و عنوان کرد: در این زمینه نگاه آماری نداریم اما تا زمانی که ساختمان‌سازی و بلندمرتبه‌سازی در استان وجود داشته باشد مجوز صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز