خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

بهره‌برداری از 252 طرح اشتغال‌زایی در دهه‌فجر

کد خبر : ۳۳۶۲۵۴

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت:در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تحت حمایت این نهاد 252 طرح اشتغال زایی در دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر کل کمیته امداد استان همدان امروز در بازدید از طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان اسدآبادی گفت : در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تحت حمایت این نهاد 252 طرح اشتغالزایی با اعتبار 6 میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

علیرضا ابراهیمی با بیان اینکه بیش از 65 درصد تسهیلات اشتغال به مددجویان روستایی پرداخت شده است،تصریح کرد : سیاست کاری کمیته امداد رسیدگی به روستاها و مناطق محروم است و تلاش می شود با پرداخت اینگونه وام ها علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال و پویایی در روستا ، جلوی مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها گرفته شود .

وی از پرداخت کمک هزینه ساخت مسکن روستایی به مبلغ 70 میلیون ریال به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت :مددجویانی که اقدام به احداث فضای کسب و کار نمایند وام 60 میلیون ریالی از این نهاد دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از اجرا شدن طرح مفتاح الجنه (بازدید از منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد) در ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: حضور مسئولان در منازل مددجویان از لحاظ عاطفی تاثیر بسزایی در روحیه مددجویان تحت حمایت دارد.

این مقام مسئول خطاب به مسئولان نهادها و سازمان ها تاکید داشت: تفقد و دلجویی از خانواده های محروم و نیازمند سبب می شود تا مدیران و مسئولان از نزدیک با مشکلات مادی  و نیازهای عاطفی و روانی مددجویان آشنا شوند و در راستای مرتفع شدن مشکلات آنها و رسیدگی به آنان بکوشند .

وی در پایان با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین (علیهم السلام) خاطرنشان کرد: خدمت به مردم، مخصوصا محرومین جامعه بالاترین عبادت است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز