خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان:

96 میلیارد و 578 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۹۳

96 میلیارد و 578 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی از منابع داخلی و بانکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است .

به گزارش ایلنا از همدان، معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان امروز در جمع خبرنگاران گفت : در 9 ماهه اول سال جاری تعداد  5 هزار و 340 فقره وام در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی از منابع داخلی و بانکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است .

ایرج نیکو اقبال با اشاره به اینکه طرح های اشتغال این نهاد در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنفی صنعتی و خدمات بوده است، افزود : برای پرداخت این وام ها و اجرای طرح ها مبلغ 96 میلیارد و 578 میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی و بانکی هزینه شده است.

نیکواقبال اظهار داشت: از این تعداد وام پرداختی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ، تعداد 1250 فقره آن تسهیلات اشتغال با اعتبار بالغ بر 47 میلیارد و 171 میلیون ریال و 4 هزار و 90 فقره آن در قالب وام کارگشایی با اعتبار 49 میلیارد و 406 میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: این تسهیلات در راستای مرتفع شدن مشکلات خانواده های محروم و نیازمند و همچنین فراهم شدن اشتغال و توانمند شدن آنان پرداخت شده است .

نیکواقبال تصریح کرد : خانواده های مددجو پس از دریافت تسهیلات اشتغال، ایجاد کسب و کار و تامین درآمد کرده و خودکفا می شوند و در نهایت از چرخه حمایتی این نهاد خارج خواهند شد .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : سیاست کلی این نهاد به سمت اشتغال و خود اتکایی خانواده هاست و این نهاد از تمام ظرفیت های موجود جهت استقلال خانواده های تحت حمایت استفاده خواهد کرد.

نیکواقبال در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خطاب به امدادگران تاکید داشت : خدمت به محرومین و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی صورت گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز