خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی همدان:

واحدهای تعطیل شده را به چرخه تولید بر می ‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۲۶

رئیس اتاق بازرگانی همدان شب گذشته در اولین نشست منتخبان اتاق بازرگانی اولین اولویت نخست اتاق را احیای واحدهای راکد و غیرفعال اعلام کرد و گفت: به دنبال حذف کسی از اتاق بازرگانی همدان نیستم.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علی اصغر زبردست گفت: با توجه به سیاست دولت و شناخت از استان همدان احساس می‌کنم فضای خوبی برای کار در همدان وجود دارد.

زبردست با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان همدان دارد، افزود: به طور قطع مجموعه اتاق بازرگانی از تمام مجموعه‌های اقتصادی استان استفاده می‌کند وبرای توسعه همدان در کنار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

وی تاکید کرد: اولویت نخست دراتاق بازرگانی این است که از همه تشکل‌ها و مجموعه‌های اقتصادی استان استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اظهارداشت: در اتاق بازرگانی همدان بنایی بر حذف کسی نداشته و به دنبال این هستیم تا با بهره گیری از نظرات ودیدگاه‌های مختلف اتاق بازرگانی را تکمیل کنیم.

زبردست با بیان اینکه امروز همدان نیازمند سرمایه گذاری خارجی است و باید تلاش جدی صورت گیرد تا خلاهای گذشته را جبران کنیم، اظهار داشت: باید فضای اقتصادی وتجاری استان را به گونه‌ای آماده کنیم تا صنعتگران و تولید کنندگان مشکلی در راستای صادرات و تامین مواد اولیه از خارج کشور نداشته باشند.

زبردست در مورد روند ایجاد اشتغال در استان نیز گفت: باید به دنبال این باشیم تادر درجه نخست مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان موجود در استان را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز