خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار همدان بیان کرد:

ایجاد کتابخانه در نقاط محروم رشد و ترقی فرهنگی را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۴۸

یکی از راه‌های رشد و ترقی در روستاها در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کتابخانه در این مناطق محروم است.

معاون استاندار همدان گفت: یکی از راه‌های رشد و ترقی در روستاها در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کتابخانه در این مناطق محروم است.

به گزارش ایلنا از همدان، خسرو سامری امروز در حاشیه مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «شهید دینداری» در روستای «باباخنجر» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: با گذشت سی و شش سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فضاهای فرهنگی رو به فزونی است که همین امر در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اثرگذار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان ضمن قدردانی از راه‌اندازی یکصدمین کتابخانه عمومی در استان همدان، راه‌اندازی کتابخانه عمومی در روستاها را بسیار مهم دانست و افزود: یکی از راه‌های رشد و ترقی در روستاها در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کتابخانه در این مناطق محروم است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودرآهنگ نیز گفت: با افتتاح دو کتابخانه روستایی در دهه مبارک فجر و راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی شیرین‌سو و داق‌داق‌آباد در آینده‌ای نزدیک به رقم خوبی در زمینه سرانه زیربنا در سطح شهرستان خواهیم رسید.

سید جواد معینی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه عمومی «شهید دینداری» روستای باباخنجر جمعیت این روستا را یک‌هزار و ۹۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: این روستا به عنوان دورترین روستا از مرکز شهرستان و در مرز استان زنجان از این فضای فرهنگی برخوردار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز