خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه فجر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۵۴

اولین جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان همدان به منظور هماهنگی برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و برنامه‌های دهه مبارکه فجر با حضور اعضاء محترم کمیته در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: اولین جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان همدان به منظور هماهنگی برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و برنامه‌های دهه مبارکه فجر با حضور اعضاء محترم کمیته در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مسعود اقلامی افزود: ما هر چه داریم از پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم حامی و نگهدار این انقلاب بوده و هستند و وظیفه ما مسئولین در حفظ ارزشها بسیار سنگین است.

اقلامی تصریح کرد: استقلال، آزادی و عزت مسلمانان مرهون درایت رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) است که در مقابل تمامی استکبار ایستادند.

اقلامی گفت: ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هر روز شاهد وحدت، همدلی، و تعامل بیشتر میان مسئولین و مردم هستیم و پیشرفتهای حاصله مدیون این وحدت و همدلی است.

وی در ادامه اظهار داشت: امید است در دهه فجر امسال کارگران و کارفرمایان با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از اقدامات و برنامه‌ریزیهای مناسب دولت تدبیر و امید، توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهند.

وی از تشکیل کمیته‌های مختلف برگزاری ایام دهه فجر در شهرستانها خبر داد و بیان کرد: هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بایستی برای اجرای مراسم‌های دهه فجر به نحو مطلوب باشد.

مسوول فرهنگی واجتماعی نیز طی سخنانی اظهار داشت: باید همه مسئولین در راستای سربلندی نظام قدم بردارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و حکومت تنها بهانه‌ای برای خدمت به مردم است.

حسن ملیحی تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی در اجرای مراسمات دهه فجر داشته چرا که سیاست، اقتصاد و همه مسائل ما ذیل مسائل فرهنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز