خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان؛

درهمایش سرمایه‌گذاری و کارآفرینی جایگاه قانونی کارگران نادیده گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۵۰

مسئولان در کنار حمایت از سرمایه‌گذار باید به کارگران که نیروی مولد کشور هستند نیز توجه ویژه داشته باشند.

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان گفت: برگزاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه‌گذاری استان و همایش کارآفرینی اقدام با ارزشی برای حمایت از تولید و اشتغال استان است و عزم مسئولان در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری قابل تقدیر است.

چنگیز اصلانی امروزدرگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنابا بیان اینکه حمایت سرمایه و سرمایه‌گذار بستر مناسبی را برای ایجاد اشتغال و امنیت شغلی کارگران فراهم می‌کند افزود: سرمایه‌گذاری و تولید تضمین کننده امنیت اقتصادی سیاسی و فرهنگی کشور است و جامعه کارگری از هر سیاست و قانونی که زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کند حمایت می‌کند.

وی به برگزاری دو همایش اخیر در استان اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش و سیاست مسئولان استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر است و امیدواریم که این تلاشها به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه در این همایشها جایگاهی برای بیان مشکلات و حقوق قانونی جامعه کارگری استان دیده نشد گفت: مسئولان در کنار حمایت از سرمایه‌گذار باید به کارگران که نیروی مولد کشور هستند نیز توجه ویژه داشته باشند.

این فعال کارگری افزود: مشکلات کارگری و نمایندگان آنها می‌توانند در کنار نمایندگان اتاق بازرگانی و سرمایه‌گذاران خواسته‌های قانونی وبه حق کارگران را مطرح کرده و به امنیت شغلی کارگران کمک کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: حمایت از سرمایه‌گذار و کارگر یک حمایت مداوم همه جانبه و منطبق بر قانون کار باشد تا حقوق هیچ گروهی به نفع گروه دیگر پایمال نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز