خبرگزاری کار ایران

همایش کارآفرینان فرصتی برای تحقق آرمان‌های اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۲۴

برگزاری همایش کارآفرینان در استان فرصتی برای شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی در همدان و تحقق آرمان‌های اقتصادی کشور در تقویت بخش خصوصی است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار همدان در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: تحقق افق‌های درخشان در اقتصاد کشور به عهده بخش خصوصی است و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در این زمینه نقش اصلی را ایفا می‌کنند. کارآفرینان از یکسو هدایت سرمایه‌ها و از سوی دیگر مدیریت و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی را به عهده دارند.

خسرو سامری با بیان اینکه نقش اصلی اقتصاد را باید بخش خصوصی ایفا کند، ادامه داد: با توجه به سیاست‌های رهبری و دولت، روش‌های اقتصاد مقاومتی و قانون اساسی کارآفرینان بازیگر اصلی صحنه اقتصاد کشور خواهند بود

سامری در مورد همایش رؤسای کارآفرینی کشور بیان کرد: این همایش در راستای تحقق سند چشم‌انداز، رهنمودهای مقام معظم رهبری و اصل ۴۴ است و لازم است با تشویق بخش خصوصی برای حضور مستمر و فعال در عرصه اقتصادی کشور، شاهد افق‌های روشن اقتصادی باشیم.

به گفته وی هرچه تشکیلات منسجم‌تری در خصوص کارآفرینی وجود داشته باشد، تولید ثروت و ایجاد رفاه در جامعه و اشتغال‌آفرینی روند بهتری پیدا می‌کند؛ لذا تشکیل سازمان کارآفرینی در صورت هدفمند بودن و انطباق سیاست‌های آن با اهداف و نیازهای اقتصادی کشور، شاهد اقدام مؤثرتر و اقتصاد روان‌تری در جامعه خواهیم بود.

وی با تأکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی از طریق ارائه تسهیلات بانکی و سایر تسهیلات اضافه کرد: بخش‌های مختلف دولت کاملاً پیگیر و علاقه‌مند مباحثکارآفرینی هستند و همراهی لازم را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خواهند داشت و این همراهی بیش از پیش در جریان است تا چرخ‌های اقتصادی استان سریع‌تر از گذشته به گردش درآید.

وی برگزاری همایش کارآفرینان در استان را فرصتی برای شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی در استان و تحقق آرمان‌های اقتصادی کشور در تقویت بخش خصوصی دانست.

سامری بیان کرد: در زمینه کسب‌وکار استان همدان در حال تحول مثبت است و در بخش‌های واحدهای تولید بزرگ، صنعت، خدمات، گردشگری و صنایع خُرد و متوسط و مشاغل خانگی تحرک‌های خوبی اتفاق افتاده است و با روند کنونی پیش‌بینی‌های خوبی برای رونق کسب‌وکار و تولید ثروت داریم که با سرمایه‌گذاری‌های حال حاضر در همدان اتفاق می‌افتد؛ زیرا حضور گسترده و منسجم سرمایه‌گذاران در استان به تولید مشاغل خرد مرتبط و ایجاد زنجیره‌های اقتصادی و اشتغال می‌انجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز