خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛

هر حرکتی برای توسعه جامعه صورت گیرد حرکتی بسیجی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۹۹

هر حرکتی که در جهت توسعه، آبادانی و پیشرفت جامعه صورت گیرد حرکتی بسیجی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان درخصوص هفته بسیج گفت: هر حرکتی که در جهت توسعه، آبادانی و پیشرفت جامعه صورت گیرد حرکتی بسیجی است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مسعود اقلامی افزود: امروز در هر نقطه از کشور پهناورمان شاهد رقم خوردن افتخارات و اختراعات جدیدی از جوانان این مرزو بوم هستیم که تمام دنیا به این پیشرفتها و افتخارات اعتراف کرده و به قابلیتها و توانایی های جوانان بسیجی ایران اذعان دادند وی بسیجیان را پویندگان نورهدایت و فرزندان روح ا… دانست و افزود: بسیجی امروز باید منتظر و گوش به اذن رهبر بسیجی خود باشد.

اقلامی با اشاره به بسیجیان کارخانجات و شرکتهای استان گفت: این عزیزان زحمتکش در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل با تمام وجود جانفشانی کرده و امروزدرعرصه های کار و تلاش با تمام قدرت و پشتکار چرخه ها ی اقتصادی کشور را به حرکت در می آوردند.

اقلامی کسب علم و فن آوری وبر طرف کردن موانع و مشکلات موجود و نیز حمایت از جوانان بسیجی فعال و دارای ایده و

اقلامی برگزاری مراسم های زیارت عاشورا. شرکت بسیجیان اداره در مراسم ویزه هفته بسیج. شرکت در نماز دشمن شکن جمعه. افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری. برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی میان کارگران بسیجی و…از برنامه های این هفته ذکر کرد.

در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت حبیب ابن مظاهر اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج را با انقلاب مقایسه می نمایندومی فرمایند بسیج مثل خودانقلاب ازآیات الهی است بنابر این سرنوشت بسیجیان با انقلاب گره خورده و امروز وظیفه بسیجیان حفظ ارزشها و آثار انقلاب است.

سید حسن ملیحی افزود: بسیجی باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و حافظ ارزشهایی باشند که رزمندگان اسلام با خونفشانی و ایثار و شهادت به دست آورده اند.

حجه الاسلام سید حسن ملیحی خاطر نشان ساخت کارگران بسیجی در واحدهای تولیدی خود می توانند با سعی و تلاش و ابتکار و نوآوری و انجام بهینه وظایف و امور محوله کمک شایانی به بهبود وضعیت واحدهای خود نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز