خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:

شورا وشهرداری همدان ماندگاری گردشگران در شهر را برنامه ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۷۶

جذب سرمایه گذار و ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در شهر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در جلسه دیروز شورا گفت: جذب سرمایه گذار و ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در شهر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمد تبریزی پیرامون بررسی سهم شهرداری همدان از شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد: باید با همه توان تلاش کرد و از ظرفیتهای موجود برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بهره برد.

تبریزی غار علیصدر را یکی از ظرفیت‌ها و مهم‌ترین قطب‌‌های گردشگری استان همدان برشمرد و گفت: حضور گردشگران داخلی و خارجی در این مکان بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذار است.

وی در خصوص دوطرح پیشنهادی شهرداری همدان در زمینه پرونده غار علیصدر مبنی بر افزایش سهام و یا دریافت مبلغ محاسبه شده بصورت تها‌تر افزود: باید با در نظر گرفتن صلاح و صرفه شهر و شهرداری و لحاظ نمودن جنبه حمایتی مجموعه شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از قطبهای جذب توریست استان، شهرداری یکی از دو راه پیشنهادی را انتخاب و طی مراحل قانونی اجرایی کند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بررسی پرونده سرمایه گذار بخش خصوصی متقاضی سرمایه گذاری در حوزه اماکن پذیرایی و اقامتی در محور میدان قائم و بلوار ارم اظهار کرد: با عنایت به ضوابط حاکم بر منطقه لازم است موضوع از مبادی مربوطه پیگیری و چنانچه موافقت‌های مقدماتی اخذ گردید جهت مساعدت در کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری مجدداً مطرح شود.

گفتنی است: در ادامه اعضاء کمیسیون درخصوص نحوه برخورد و اعمال قوانین نسبت به واحدهای پذیرایی سطح شهر بویژه مناطق گردشگری نظرات خود را مبنی بر مساعدت حداکثر با در نظر گرفتن ضوابط و مسائل قانونی اعمال و در مورد مصادیق خاص نیز اعلام نظر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز