خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر همدان:

ساماندهی میدان امام در هفت فاز طراحی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۹۹

حذف زوائد بصری، حذف و ساماندهی الحاقات، ساماندهی مبلمان شهری، نور‌پردازی، طراحی مجسمه، آبنما، یادمان و المان، کفسازی و ساماندهی قرارگاههای رفتاری به ترتیب هفت گام برای ساماندهی میدان امام است.

عضو شورای شهر همدان در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه با ساماندهی میدان امام خمینی(ره) همدان در هفت فاز طراحی شده است، گفت: حذف زوائد بصری، حذف و ساماندهی الحاقات، ساماندهی مبلمان شهری، نور‌پردازی، طراحی مجسمه، آبنما، یادمان و المان، کفسازی و ساماندهی قرارگاههای رفتاری به ترتیب هفت گام برای ساماندهی میدان امام است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ کامران گردان افزود: در هر فاز و گام دستگاه‌های اجرایی مسئولیت و وظایفی بر عهده دارند، گفت: اداراتی همچون میراثفرهنگی، مخابرات، برق و راهنمایی و رانندگی باید برای ساماندهی این میدان همکاری کنند در غیر اینصورت نمی‌توان به نتایج مطلوبی از این طرح دست یافت.

عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه سالانه به دنبال کاهش ۱۵ درصدی نمک پاشی در شهر همدان هستیم، عنوان کرد: نمک پاشی بیش از حد در سال‌های گذشته ضمن آسیب رساندن به محیط زیست سبب شده تا آسفالت معابر دچار مشکل شده و هزینه‌های سنگینی را بر شهرداری همدان تحمیل کند.

گردان با بیان اینکه اهمیت به وظایف دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای بهتر طرح امری ضروری است اظهار داشت: باید تیرهای برق، کیوسک‌های راهنمایی ورانندگی، تلفن، صندوق صدقات از حاشیه میدان امام خمینی جمع آوری شوند.

وی تاکید کرد: به شهرداری همدان تاکید شده تا از ماسه دانه بندی شده برای ایام زمستان در امر نمک پاشی استفاده کنند تا پس از زمستان کمتر شاهد وجود خاک در سطح معابر و شهر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز