خبرگزاری کار ایران

مدیردبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان:

همایش تجلیل از خادمین طرح تلاوت نور در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۵۹

همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور(قرائت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء) پنجشنبه(۶ آذر) در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

مدیردبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از برگزاری همایش بزرگ تکریم از خادمان طرح تلاوت نور در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ هادی فیض منش همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور(قرائت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء) پنجشنبه(۶ آذر) در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ مسجد مجری طرح تلاوت نور هستند، افزود: طرح تلاوت نور در واقع آموزش غیر مستقیم کلام وحی به نمازگزاران است.

فیض منش درباره اهداف این طرح بزرگ قرآنی افزود: تببین کیفیت توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های قرآنی مساجد، بررسی و بیان راههای توسعه کمی و کیفی طرح تلاوت نور با استفاده از امکانات بومی و محلی و تبیین شاخص‌های «مسجد طراز اسلامی از منظر قرآن و روایات» از اهداف این طرح است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: توجه به اصل محوریت و کارآمدسازی مساجد در تبیین وضع کنونی، ترسیم نقش آینده مساجد در توسعه و ارتقاء فعالیت‌های قرآنی، ترسیم نقشه راه و سیاست‌های قرآنی مساجد برای نیل به " مسجد طراز اسلامی، ارائه الگوی مسجد قرآنی از دیگر اهداف طرح قرآنی تلاوت نور است.

فیض منش به مخاطبین این طرح اشاره و افزود: قاریان، مفسران(ائمه جماعات)، اساتید جلسات، مدیران خانه‌های نور و مدیران کانون‌های تخصصی قرآن و برگزیدگان نهمین جشنواره قرآنی مدها متان در این همایش تجلیل می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز