خبرگزاری کار ایران

ارائه زمین با پروانه رایگان هدیه شورای شهر همدان به جامعه معلولان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۸۴

جامعه معلولان نیز در مدت معین شده جهت احداثساختمان اقدام کند و برای این امر می‌تواند از دستگاه‌های ذیربط جهت تأمین امتیازات ساخت، کمک بگیرد.

در راستای بررسی مشکلات جامعه معلولان اعضای شورای اسلامی شهر همدان با حضور در دفتر جامعه معلولان ایران در همدان به پای صحبت‌های آنها نشستند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این نشست صمیمی از اهدای زمین با پروانه رایگان به جامعه معلولان خبر داد و گفت: جامعه معلولان نیز در مدت معین شده جهت احداثساختمان اقدام کند و برای این امر می‌تواند از دستگاه‌های ذیربط جهت تأمین امتیازات ساخت، کمک بگیرد.

علی‌اکبر نظری با اشاره به نبود مکان مناسب جامعه معلولان همدان اظهار کرد: شورا و شهرداری برای در اختیار قرار دادن مکانی موقت به این جامعه توانیابان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و به زودی نتیجه نهایی را برای انتقال مکان آنها اعلام می‌کند.

نظری با بیان اینکه جامعه معلولان همدان مطالبات و خواسته‌های خود را به صورت مکتوب به شورا ارسال کند، افزود: در صورتی که مطالبات مربوط به حوزه شورا و شهرداری باشد آن را انجام می‌دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه گفت: از زمان شروع فعالیت شورای چهارم و کمیسیون خدمات شهری شورا اقدامات مناسب سازی معابر شهری شروع شده است.

کامران گردان اضافه کرد: هر چند کارها و طرح‌ها به طور کامل انجام نشده اما در حال انجام است.
گردان تأکید کرد: دستورالعملی که نیاز است شهرداری در جلسات بهزیستی حضور داشته باشد به مدیریت شهری اعلام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با اشاره به توانایی جامعه معلولان اظهار کرد: موفقیت جامعه معلولان در مسابقات کره جنوبی عزت و افتخاری برای ایران اسلامی شد و این موفقیت بیانگر ارائه‌های بسیار محکم توانیابان است.

علی رضایی اضافه کرد: می‌توان در بخش‌هایی از مدیریت شهری از ظرفیت‌های جامعه معلولان در راستای شکوفایی شهر بهره گرفت.

ابراهیم مولوی عضو شورای اسلامی شهر همدان هم به مشکلات جامعه توانیابان در تردد معابر شهری اشاره کرد و گفت: شورای چهارم حداکثر توان خود را برای کمک به جامعه معلولان به کار می‌گیرد و تا حد امکان در راستای حل مشکلات آنها اقدام می‌کند.

مولوی با اشاره به نبود فضای مناسب برای مکان جامعه معلولان همدان اظهار کرد: لازم است تا زمان ساخت ساختمان جامعه معلولان، مکان موقتی را در اختیار آنها قرار داد.

رئیس انجمن حمایت از معلولان استان همدان نیز عدم مناسب سازی خیابان‌ها و معابر شهر همدان را از بزرگترین مشکلات جامعه معلولان دانست و گفت: جمعیت جامعه توانیابان در استان بیش از هزار نفر هستند که نیازمند حمایت مسؤولان هستند.

محمدعلی افشاری افزود: به عنوان مسؤول جامعه معلولان استان وظیفه دارم برای رفاه حال معلولان تلاش کنیم که این امر تنها در سایه کمک مسؤولان و توجه ویژه آنها امکان‌پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز