خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اعلام کرد:

آغاز توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۴۹

توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸ مهرآغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۳۰ مهر ادامه می‌یابد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: ۱۰۱۳ نفر در سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ که مورخ ۲ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۳۱ نفر مرد و ۲۸۲ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا مهرابی افزود: مرحله کتبی سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ به صورت هماهنگ کشوری در ۱۳۵ حرفه، و همچنین در ۳۳ حرفه همسان در سراسر کشور مورخ ۲ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علیرضا مهرابی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت نمایند.

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از تاریخ ۲۸/۷ / ۹۳ تا تاریخ ۳۰/۷ / ۹۳ با مراجعه به سامانهhttp: / / advari. irantvto. ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

مهرابی بیان داشت: دواطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

مهرابی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز