خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه الوند همدان مطرح کرد؛

پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تا قبل از بازی هفته سوم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۴۷

تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها، تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: تیم فوتبال الوند با همه حواشی که برای آن به وجود آمد با حمایت مستقیم بهرام یدی در همدان و خانه اصلی‌اش باقی ماند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وحید بیگم‌جانی افزود: در چند سال اخیر قابلیت و استعدادهای زیادی در سطح فوتبال استان کشف شده که به بهانه حضور تیم‌های پاس و الوند این نخبگان پرورش به فوتبال ایران معرفی شده و می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان تصریح کرد: حمایت‌های معنوی امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و همچنین مساعدت‌های سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان و مجموعه هیئت فوتبال استان باعثدلگرمی اعضای تیم بوده است.

به گفته وی، تیم فوتبال الوند در سطح لیگ دسته دوم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و با حل مشکلات مالی و همچنین تلاش اعضای تیم و کادر فنی و عدم قرار گرفتن در معرض حواشی می‌توان این تیم را در سطح فوتبال ایران همچون سال‌های گذشته مطرح کرد.

بیگم‌جانی با اشاره به وضعیت رو به رشد تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه تصریح کرد: کادر فنی و تک‌تک بازیکنان در طول تمرینات آماده‌سازی، با نشاط کامل به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب قرار گرفتن در مسابقات بودند.

وی یادآور شد: در دو بازی اخیر که در همدان میزبان بودیم نتوانستیم به خوبی از شرایط میزبانی استفاده کنیم و به راحتی چهار امتیاز را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با اشاره به عدم شرایط مناسب زمین چمن ورزشگاه شهید مفتح خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت چمن شهید مفتح شرایط مطلوبی برای تمرینات ندارد و به‌ ناچار مسابقات خود را در زمین ناهموار برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از وضعیت تیم راضی هستیم و فقط بی‌دقتی مهاجمان و اشتباهات فردی باعثشد به نتیجه دلخواه نرسیم، گفت: تیم‌ها در همدان و برابر تیم قدرتمند الوند به می‌دان، بازی بسته را در دستور کار دارند که با حداقل امتیاز از همدان خارج شوند.

بیگم‌جانی افزود: با همه این توضیحات با توجه به شرایط روحی و بدنی تیم برنامه‌ریزی خوبی برای بازی‌های خانگی و خارج از خانه داریم تا این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با مساعدت یدی، ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی به مرحله پرداخت رسیده که سعی می‌کنیم تا قبل از سفر به بجنورد این اتفاق صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: در هفته سوم، باید سفری سختی و طولانی به شهر بجنورد در شمال شرقی ایران داشته باشیم که سرپرست تیم مقدمات تهیه بلیت هواپیما و رزرو هتل و امکانات موجود را انجام داده است.

وی گفت: با همدلی و اتحاد موجود، به دنبال کسب سه امتیاز این فصل هستیم که امیدواریم این موضوع در بجنورد و برابر تیم گرند به وجود آید.

به گزارش ایلنا، تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها، تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها الوندی‌ها باید سفر یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتری به شمال شرق ایران داشته باشند و روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه جاری از ساعت ۱۵ باید به مصاف نماینده خراسان شمالی تیم گرند بجنورد بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز