خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد همدان هشدار داد؛

عرضه فیلتر روغن و فیلتر هوای خودرو غیر استاندارد در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۹۲

اخیراً مشاهده شده است محصولات فیلتر روغن و فیلتر هوای خودرو بدون نشان استاندارد عرضه می‌شود و استفاده از آنها صدمات و خسارتهایی را به خودرو وارد می‌کند.

مدیر کل استاندارد همدان گفت: اخیراً مشاهده شده است محصولات فیلتر روغن و فیلتر هوای خودرو، بدون نشان استاندارد عرضه می‌شود و استفاده از آن‌ها صدمات و خسارتهایی را به خودرو وارد می‌کند.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر کل استاندارد استان همدان اظهار داشت: محصولات فیلتر روغن و فیلتر هوای خودرو مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

فرهاد تیموری افزود: تولید کنندگان و کلیه فروشندگان مکلف‌اند فرآورده‌های مذکور را با نشان استاندارد تولید و عرضه کنند.

تیموری از شهروندان درخواست کرد: حتماً از فیلترهای دارای نشان استاندارد استفاده کنند و در صورت مشاهده فیل‌تر غیراستاندارد و یا بی‌کیفیت، موارد را از طریق شماره تماس ۳۴۲۲۹۰۰۱ به واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد گزارش کنند.

مدیر کل استاندارد استان همدان با بیان اینکه رعایت استاندارد‌ها موجب تامین سلامتی و ایمنی و بهداشت مصرف کنندگان و جامعه می‌شود، ضمن هشدار به توزیع کنندگان فیلتر غیراستاندارد بیان داشت: در صورت گزارش و یا مشاهده هر گونه تخلف یا بی‌کیفیتی در محصولات مذکور طبق قانون برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز