خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان عنوان کرد؛

ضرورت جامعه امروز ایجاد فضایی شاد و پرنشاط است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۹۶

ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و افسردگی، افراد در کمبود فضای شاد و بانشاط در جامعه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان را گامی مؤثر در راستای تثبیت این مرکزیت در کشور دانست و اظهار کرد: شناخته شدن همدان به عنوان مرکزیت برگزاری برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان به گونه‌ای شده است که در هنگام انتخاب میزبانی برای اجرای برنامه‌های حوزه کودک همه ذهن‌ها به سوی همدان متمرکز می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد نادری‌فر افزود: برنامه‌ریزی خوب و برگزاری مطلوب جشنواره تئا‌تر کودک در همدان فرصتی فراهم کرده تا نظر مسئولان کشوری نسبت به توانائی و پتانسیل موجود در استان جلب شده و امید داریم از بستر اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت استان همدان گام‌های اساسی و محکم تری نسبت به دوره‌های قبل برداریم.

نادری‌فر گفت: برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در استان همدان سبب تبلور، رشد و نمو جامعه هنری استان شده است و همچنین بستر را برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه و پویایی و تفکر خلاق در بین کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک به صورت بین المللی فرصتی را برای معرفی استان همدان و تبادل اطلاعات و تجربیات با هنرمندان سایر کشور‌ها را فراهم می‌کند که باید این فضا را هر چه بیشتر تقویت کنیم تا در سال‌های آینده به صورت گسترده‌تر و از نظر کیفی با کیفیت مطلوب‌تر برگزار شود.

نادری‌فر تأکید کرد: ضرورت امروز جامعه ما ایجاد فضای شاد و پرنشاط است چرا که ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، سرخوردگی و افسردگی افراد در کمبود فضای شادی و نشاط در جامعه ناشی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز