خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

هفته کتاب فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۱۵

هفته کتاب فرصتی مغتنم برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان ضمن تقدیر ویژه از زحمات کتابداران و رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، خدمت در کتابخانه‌های عمومی را وظیفه‌ای مهم و مقدس دانست که تحقق اهداف تعریف شده در این حوزه مستلزم پیگیری و سختی‌های خاص خود است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ ارشاد استعدادی گزارش‌های ارائه شده توسط کارشناسان و رؤسا را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در شش ماهه ابتدایی سال مفید و سازنده بوده‌اند و در آن شاهد توفیقات خوب و روبه رشدی در عملیاتی شدن برنامه‌ها هستیم، البته بعضی از برنامه‌ها در سطح عالی انجام شدند و در مواردی نیز سطح انتظار به صورت کامل محقق نشد.

وی به اهمیت تشکیل انجمن کتابخانه‌های عمومی اشاره داشت و اظهار کرد: رؤسای ادارات شهرستانها تدابیر لازم را جهت پربارتر کردن جلسات اتخاذ نمایند و با بهره‌گیری از تصمیمات ارزشمندی که در این جلسات گرفته می شود در جهت پیشرفت روزافزون کتابخانه‌های عمومی استفاده نمایند.

وی شش ماهه دوم سال را تععین کننده ارزیابی کرد و افزود: شش ماهه دوم سال به لحاظ برنامه‌هایی که طی این مدت صورت خواهد گرفت اهمیت ویژه ای برای کتابخانه‌های عمومی دارد که از جمله اهم این برنامه‌ها، بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که تدابیر لازم جهت برگزاری با شکوه آن اندیشیده شده است.

استعدادی برنامه‌های بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را از لحاظ کیفی و کمی متفاوت با هفته‌های کتاب پیشین عنوان و خاطر نشان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان مصمم است تا برنامه‌های مفیدی و ویژه‌ای را در طول این هفته برگزار نماید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم به نحوی شایسته از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و همکاری و همیاری ادارات و دستگاه‌ها در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی استان و ترویج فرهنگ مطالعه همگانی بیش از پیش بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز