خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی؛

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک تقویت هویت اسلامی و ملی را رقم می زند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۱۲

تقویت هویت دینی و ملی و عجین کردن آن با وجود مردم را در گرو توجه به ابزارهای تأثیرگذاری چون تئاتر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه همدان در برگزاری جشنواره تئاتر بسیار مطلوب است، از درخشش استان در میزبانی خوب جشنواره ها خبر داد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ امیر خجسته با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره فضای شاد و پرنشاطی را ایجاد می کند، ایجاد همدلی و همراهی بین مسئولان و نزدیکی بین اعضای خانواده را از دیگر مزایای برگزاری جشنواره های فرهنگی به ویژه تئاتر برشمرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تقویت صنعت گردشگری استان را نیز از مواهب اصلی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خواند و ادامه داد: میهمان نوازی مردم استان همدان باعثشده تا چندین سال شاهد میزبانی از میهمانان فرهنگی و هنری از سرتاسر جهان در جشنواره تئاتر باشیم.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های فرهنگی در همدان گفت: این شهر تاریخی از دیرباز با ظرفیت های هنری و فرهنگی خود بهترین مکان برای برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی است.

خجسته با اشاره به شعار امسال جشنواره که «هویت، امروز و فردا» نامگذاری شده، تأکید کرد: تقویت هویت دینی و ملی و عجین کردن آن با وجود مردم جامعه، از طریق ابزارهای تأثیرگذاری چون تئاتر میسر است پس هنرمندان باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر طریق به دنبال تهی کردن جوانان از هویت غنی آنهاست، وظیفه قشر هنرمندان در مواجهه با این ترفند را بسیار مهم و اثرگذار دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز