خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان:

طرح صحت و سلامت رانندگان حمل و نقل جاده‌ای تداوم دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۴۱

در راستای اجرای طرح صحت و سلامت و به منظور اطمینان از تندرستی رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ازهمکاری مراکز تخصصی، شرکت‌ها و افراد مجاز ارائه دهنده خدمات طب کار استفاده می‌شود.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع سلامت کامل برای هر فرد، بر صحت و سلامت افرادی که به عنوان راننده در بخش حمل و نقل عمومی مسافر و کالا به مردم خدمات می‌رسانند تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، بابک قهرمانی گفت: یکی از شرایط اخذ یا تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی ارائه برگه تاییدیه سلامت کامل رانندگان از مراکز طب کار مورد تایید ستاد مرکزی و معرفی شده به ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان هاست.

وی افزود: مراکزی که مجاز به انجام معاینات و آزمایشات پزشکی تعیین شده برای رانندگان ناوگان عمومی هستند باید دارای مجور فعالیت معتبر در زمینه معاینات سلامت شغلی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند.

بیان کرد: به دلیل حساسیت روی سلامتی رانندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرایطی را برای پذیرش این شرکت‌ها در نظر گرفته است که هر ساله پس ازانجام فراخوان، با شرکت‌هایی که از تجهیزات کامل تری برخوردارند توافق نامه‌ای را منعقد نموده و به استان‌ها معرفی می‌کند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان یادآور شد: با توجه به اتمام مدت توافق نامه سال گذشته؛ فراخوان جدید در اواخر شهریور ماه سالجاری در روزنامه جام جم و وطن امروز و همچنین سایت اینترنتی سازمان راهداری و اداره کل در استان منتشر شده است.

وی‌تاکید کرد: مهلت شرکت در فراخوان و ارسال مدارک مورد نیاز تا پانزدهم مهر ماه سالجاری است و متقاضیان ارائه خدمات طب کار پس از تکمیل، موارد خواسته شده را باید صرفا از طریق پست پیشتاز به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

قهرمانی خاطر نشان کرد: طرح صحت و سلامت و سایر طرح‌های نظارتی و آموزشی و ایمنی، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و رانندگان، با هدف ارتقآء سطح ایمنی در این بخش انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز