خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها عنوان شد؛

حمل سرنشین اضافه بر ظرفیت مجاز وسایل نقلیه عمومی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۹۷

در راستای افزایش ایمنی در حمل و نقل با حمل مسافر اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه عمومی کالا و قسمت عقب وانت بارها برخورد می‌شود.

رئیس اداره حمل و نقل کالا در این اداره کل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی، وسایل نقلیه عمومی باید به اندازه ظرفیت مجاز خود مسافر سوار کنند و حمل مسافر اضافه در وسایل نقلیه عمومی ممنوع است.

به گزارش ایلنا از همدان، مصطفی وصالی تاکید کرد: این ممنوعیت علاوه بر وسایل نقلیه عمومی مسافربری برای کلیه کامیونت و کامیون ها هم چنین تریلی ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در کامیونت و کامیون ها غیر از کمک راننده فقط یک نفر می‌تواند به عنوان مسافر یا سرنشین اضافه سوار این گونه وسایل نقلیه شود و علاوه بر این موارد سوار کردن خانواده در کلیه کامیون ها و تریلی هانیز ممنوع است.

رئیس واحد حمل و نقل کالا افزود: گاهی مشاهده شده رانندگان وانت بارها با سوار کردن خانواده در قسمت عقب وانت بار‌ها در جاده ها تردد می کنند این موضوع نیز اکیدا ممنوع و در صورت مشاهده این وسایل نقلیه متوقف و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی یاد آور شد: به منظور اطلاع رانندگان و تاکید بیشتر بر این امر، موارد ممنوعیت ها ی اعلام شده از طریق مکاتبات اداری به کلیه انجمن های صنفی رانندگان کالا در سطح استان اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز