خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس سابق همدان:

پلیس آگاهی همدان با ۸۶ درصد کشف وقوع جرم جزء استان‌های برتر قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۲۸

پلیس آگاهی همدان با ۸۶ درصد کشف وقوع جرم در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.

رئیس پلیس سابق همدان گفت: پلیس آگاهی همدان توانست در ۶ مرحله رتبه اول کشوری و ارتقای رتبه یگانی را کسب کند.
سرهنگ فرامرز به گذر تصریح کرد: در خصوص افزایش کشف جرم، آگاهی همدان با ۸۶ درصد کشف وقوع جرم در زمره استان‌های برتر قرار دارد و در خصوص تکمیل چرخه کشف، سامانه اطلاعات جناحی مجرمین تکمیل و به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا ا همدان؛ در ادامه این مراسم رئیس پلیس آگاهی همدان با بیان اینکه تأمین امنیت یکی از وظایف پلیس است، گفت: امنیت از اساسی‌ترین نیازهای جامعه است و ایجاد جامعه امن و عاری از جرم نیاز به مشارکت مردم دارد.

سرهنگ رضا زارعی افزود: برقراری امنیت در جامعه بدون همکاری و مشارکت مردم میسر نیست و در زمان ۸ سال دفاع مقدس نیز مشارکت مردم باعثموفقیت رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت به نوعی انعقاد قرارداد است، تصریح کرد: در نظام اسلامی، قبول مسئولیت یک تکلیف شرعی است و مدیریت باید وسیله‌ای برای خدمت به مردم باشد.

زارعی با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط کشورهای غربی گفت: در کشورهای غربی خدمات تنها برای مردم ارائه می‌شود اما نوع خدمت در جامعه اسلامی متفاوت است چرا که در جامعه اسلامی کار برای رضای خدا و مردم است.

رئیس پلیس آگاهی همدان در پایان پلیس را امین مردم دانست که باید امانت و صیانت را در خصوص مردم و کشور رعایت کنند.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ رضا زارعی به رئیس پلیس آگاهی همدان و سرهنگ فرامرز به گذر رئیس پلیس سابق همدان به عنوان هیئت‌رئیسه و هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز