خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شهرستان نهاوند رونمایی شد:

طرح «کتاب سفر» ویژه استفاده در تاکسی‌های برون شهری

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۴۹

در آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نهاوند، از طرح خلاقانه مسئول کتابخانه ۹دی برزول در راستای ارتقای سرانه مطالعه مفید، به نام طرح «کتاب سفر» ویژه استفاده در تاکسی‌های برون شهری رونمایی شد.

مراسم رونمایی از طرح «کتاب سفر» با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، بخشدار زرین دشت، امام جماعت، اعضا شورای شهر، شهردار برزول و جمعی دیگر از مسئولان شهر برزول در سالن اجتماعات کتابخانه ۹ دی برزول برگزار شد.

به کزارش ایلنا از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، امامعلی عبدالملکی پس از رونمایی از کیف مخصوص این طرح که از طرح‌های نوین و خلاقانه در جهت ارتقاء سرانه مطالعه محسوب می‌شود، ضمن تشکر از مسئول کتابخانه ۹ دی برزول به عنوان طراح و مسئولین شهرداری به عنوان مجریان این طرح، ایده‌های نو را برای هر سازمانی مهم و سازنده عنوان کرد.

فرماندار نهاوند با اشاره با اینکه فرهنگ یکی از عوامل اصلی در فرایند توسعه است و در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد، اظهار داشت: فرمانداری شهرستان نهاوند آمادگی کامل برای حمایت از اجرای طرح‌های نوینی که در راستای اعتلای فرهنگ عمومی صورت می‌گیرد را دارد.

یاسر کیانی طراح «کتاب سفر» نیز در ادامه عنوان داشت: این طرح در تاکسی‌های برون شهری برزول به نهاوند اجرا می‌شود که برای هر تاکسی یک کیف طراحی شده است و این کیف شامل چهار جیب برای قرار دادن چهار جلد کتاب می‌باشد.

مسئول کتابخانه عمومی ۹ دی برزول افزود: بر روی این جیب‌ها جیب‌های کوچک دیگری از جنس سلفون شفاف برای قرار دادن تبلیغات شهرداری، خدمات کتابخانه، تبلیغ سایت بوکی، حدیثو… تعبیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز