خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

از سرمایه گذارانی که در استان شغل ایجاد کنند، استقبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۷۰

برای هر سرمایه گذاری که بتواند شغل در استان ایجاد کند، کفش جفت می کنم و به استقبالش می‌روم.

استاندار همدان گفت: برای هر سرمایه گذاری که بتواند شغل در استان ایجاد کند کفش جفت می‌کنم وبه استقبالش می‌روم.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدناصر نیکبخت گفت: در هفته دولت ۳۴ هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی توسط بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: تمامی این طرح‌ها توسط بخش خصوصی راه اندازی و اجرا می‌شود که این موضوع نشان دهنده این مطلب است که سرمایه گذاران بخش خصوصی به جایگاه همدان در زمینه سرمایه گذاری رسیده‌اند و اینجای خوشحالی برای دولت است.

نیکبخت گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی دولت اجازه سرمایه گذاری در طرح‌ها را ندارد، ضمن اینکه با وجود خزانه حداقلی که دولت جدید تحویل گرفته است امکان این امر وجود ندارد. بنابراین ورود بخش خصوصی در عملیات‌های اجرایی و پروژه‌ها بسیار محسوس است.

وی با اشاره به اینکه دولت برای کاهش تورم، اشتغال زایی و خروج از رکود تلاش‌های بسیاری می‌کند، بیان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق اقتصادی ارزنده در همدان باشیم و به نقطه‌ای برسیم که جوان بیکاری در همدان وجود نداشته باشد چرا که بیکاری جوانان را به سوی بزهکاری‌ها و انحرافات کشانده و با این وضعیت ارتقای فرهنگی نیز محقق نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز