خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان همدان:

‌همایش مدیران کنترل کیفی کشور در همدان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۸۹۲۲۷

همدان مهر ماه امسال، میزان مدیران کنترل کیفی کشور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ‌همدان از برگزاری همایش مدیران کنترل کیفیت شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در همدان خبر داد و گفت: همدان مهر ماه امسال میزان مدیران کنترل کیفی کشور است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ سید هادی حسینی بیدار اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامت و بهداشت آب و فاضلاب همایش مدیران کنترل کیفیت در هر سال یک بار با محوریت مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این همایش جدیدترین و بروزترین روش های کنترل کیفیت، بهداشت و ایمنی آب و فاضلاب ارائه می‌شود، افزود: ارائه مقالات علمی، تجارب مختلف شرکت ها، دستاوردهای علمی و روش های نوین در ارتقا سطح کیفیت و بهداشت آب و همچنین سیاست های کلی و آینده نگری صنعت آب در برخورد با معضلات کیفی و دستورالعمل های جدید در راهبری تاسیسات و تجهیزات مرتبط با کیفیت آب و فاضلاب از اصلی ترین دلایل برگزاری این همایش است.
حسینی بیدار تاکید کرد: با توجه به کمبود بارش ها و در نتیجه کاهش ذخایر آبی سطحی و زیرزمینی بهداشت و کیفیت آب از اهمیت بالاتری برخوردار می شود چرا که امکان آلوده شدن منابع آبی به همین دلیل بالاتر است.
وی عنوان کرد: در این همایش جدیدترین روش های گندزدایی آب مورد بررسی قرار می گیرد، شرکت های آب و فاضلاب در استفاده از روش های نوین در همه زمینه ها اول هستند، بویژه در گندزدایی آب در استان از جدید ترین روش ها استفاده می‌شود.
مدیرعامل شرکت‌ آب و فاضلاب استان همدان الکترونیز نمک طعام جدیدترین روش گندزدایی آب است به طوری که به دلیل خطرات ناشی از نشت گاز کلر از این روش استفاده می شود.
وی تاکید کرد: با الکترونیز نمک طعام خطرات ناشی از نشت گاز به اتمام می رسد، در این روش ما از نمک به عنوان ماده اولیه دستگاه استفاده می کنیم که هیچ گونه خطری برای سیستم، اپراتورها و مردم ندارد و این روش مورد تایید وزارت بهداشت و درمان نیز است.
حسینی بیدار تصریح کرد: همدان از نظر کیفیت آب جز استان های برتر کشور است، روزانه تمامی منابع و شبکه های آب استان توسط کارکنان کنترل کیفیت مورد نمونه برداری و آزمایش قرار می گیرد، به طوری که کیفیت آزمایشات میکروبی تمامی شهرهای استان در وضعیت ۱۰۰ درصد مطلوبیت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز