خبرگزاری کار ایران

بازرسی و آزمون ۱۵۰ وسیله توزین و سنجش در استان همدان

کد خبر : ۱۸۶۹۰۴

پس از بازرسی و آزمون ۱۵۰ وسیله سنجش سبک عملکرد تعداد ۱۴۵ وسیله سنجش مورد تایید قرار گرفت و نسبت به الصاق برچسب صحت عملکرد که حاوی نام وسیله، شماره شناسایی، تاریخ آزمون، تاریخ انقضاء و کد آزمایش کننده است، اقدام شد.

فرهاد تیموری، مدیر کل استاندارد استان همدان از بازرسی و آزمون تعداد ۱۵۰وسیله توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی سطح استان در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، وی بیان داشت: همچنین تعداد پنج وسیله سنجش به دلیل اثبات عدم صحت کار صورت جلسه شده و تا زمان اصلاح و رفع نقص به کارگیری آن توسط واحد صنفی ممنوع است.

وی ادامه داد: طبق قانون دارندگان وسایل سنجش مشمول مقررات استانداردهای اجباری اجازه ندارند از وسایل سنجش فاقد برچسب آزمون اولیه و یا دوره‌ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دارندگان وسایل سنجش به منظور اطمینان از صحت کار وسیله و جلوگیری از کم فروشی ناشی از عدم دقیق بودن عملکرد وسایل در موقع مراجعه بازرسان جهت انجام عملیات بازرسی و آزمایشهای اولیه و یا دوره‌ای، هر گونه همکاری لازم را با آن‌ها به عمل آورند.

مدیر کل استاندارد استان همدان از شهروندان درخواست نمود: جهت حفظ حقوق و اطمینان از صحت عملکرد وسیله سنجش به وجود برچسب صحت عملکرد بر روی ترازو‌ها توجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز