خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۳ محفل قرآنی با حضور قاری ممتاز مصری در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۲۲

برگزاری محافل انس با قرآن در ماه رمضان از کار ویژه‌های اوقاف و امور خیریه است که همه ساله دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین قبادی با اشاره به اینکه رمضان بهار قرآن است بر اهمیت توجه به مفاهیم و محافل قرآنی به ویژه در این ماه صحه گذاشت.

به گزارش ایلنا از همدان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: اشاعه و نشر مفاهیم قرآنی در جامعه سبب پویایی افزایش معنویت دینی می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی هر چه بیشتر محافل قرآنی سبب گرایش و حضور بیشتر مردمی در این محافل می‌شود که در این راستا توجه به قشر جوان را نباید از نظر دور داشت.

حجت الاسلام قبادی از حضور قاری مصری در محافل انس با قرآن در رمضان امسال خبر داد و افزود: آقای «عادل الباز» قاری ممتاز مصری است که در محافل انس با قرآن همدان حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: این قاری مصری ۲۲ تیرماه(۱۶ رمضان) تا ۲۶ تیرماه(۱۹ رمضان) می‌ه‌مان همدان خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: این قاری مصری در همدان سه محفل انس در امامزاده عبدالله(ع)، حسینیه امام و دانشگاه آزاد برگزار خواهد کرد.

وی افزود: قاری مصری همچنین در محافل انس با قرآن شهرستان‌های بهار، فامنین، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، ملایر، لالجین، رزن و کبودراهنگ نیز حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: «عادل الباز» در زمان حضور در استان همدان یک مصاحبه تلویزیونی نیز با شبکه استانی همدان در برنامه کاری دارد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن را عاملی مهم در ترویج فرهنگ قرآنی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز