خبرگزاری کار ایران

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد:

بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

کد خبر : ۱۷۰۴۲۹

هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان به صورت رایگان خواهد بود.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان به صورت رایگان خواهد بود.
به گزارش ایلنا از همدان، «سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالگرد حماسهٔ فتح خرمشهر اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس عملیات‌ها و حماسه‌های زیادی توسط رزمندگان ما خلق شد اما عملیات بیت المقدس بدون شک یکی از مهم‌ترین این عملیات‌ها به شمار می‌رود.
مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان افزود: دشمن در آن زمان به خیال خود توانسته بود بخشی از خاک ایران اسلامی را تصرف کند و بر این باور بود که دیگر هیچ کس توان باز پس گیری این منطقه را ندارد اما دلیرمردان و شیردلان ایرانی به طور غافلگیرانه و شبانه شهر خرمشهر را محاصره کردند و توانستند با آزادسازی این شهر ملتی بزرگ را خوشحال کنند.
وی ادامه داد: امام مردم نیز از این از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان خرسند شدند و آن جملهٔ معروف را فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این گونه خرمشهری که به دست دشمن بعثی افتاده بود آزاد شد و ۳۶ جیلیون جمعیت ایران را در آغوش گرم خود گرفت.
جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هم زمان با سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و حماسهٔ فتح خرمشهر برنامه‌های ویژه‌ای در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در شب سوم خرداد ماه برنامهٔ آب نمای موزیکال پس از اقامهٔ نماز مغرب و عشاء در باغ موزه اجرا خواهد شد.
سرهنگ الهی تبار هم چنین از برگزاری مراسم شب خاطره در دوم خرداد ماه خبر داد و تصریح کرد: در صبح روز سوم خرداد ماه نیز مراسم صبح خاطره و در عصر‌‌ همان روز مراسم عصر خاطره با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همراه با پخش نماهنگ در خصوص حماسهٔ فتح خرمشهر برگزار می‌گردد.
مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در پایان گفت: همشهریان و علاقمندان می‌توانند در روز سوم خرداد ماه به صورت رایگان از غرفه‌های مختلف مجموعهٔ باغ موزه بازدید و هم چنین در مراسم صح خاطره و عصر خاطره نیز شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز