خبرگزاری کار ایران

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد:

برگزاری اولین جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در سال ۹۳

کد خبر : ۱۶۲۷۵۶

در این نشست که در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس استان و با حضور جمعی فعالان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس برگزار شد کتاب «سه تکه ابر سه برادر» مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: اولین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در سال ۹۳ برگزار شد.
به گزارش ایلنا از همدان، غلام رضا سلیمانی افزود: در این نشست که در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس استان و با حضور جمعی فعالان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس برگزار شد کتاب «سه تکه ابر سه برادر» مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه اضافه کرد: کتاب «سه تکه ابر سه برادر» حاصل گردآوری خاطرات برگزیدهٔ سومین جشنواره خاطره نویسی استان همدان بوده و در اسفند ماه سال گذشته هم زمان با مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در همدان رونمایی شد.
سلیمانی هم چنین خاطر نشان کرد: این اثر توسط بهناز ضرابی‌زاده و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین حمایت‌های سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در ۳۲۳ صفحهٔ رقعی تهیه و گردآوری شده و با بیش از ۸۲ خاطره مورد بازنویسی قرار گرفته شده است.
مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: چاپ خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مناسب‌ترین و بهرتین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه فراخوان پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان نیز اعلام شده است اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی همدان، بلوار بعثت ما بین خیابان‌های هنرستان و شکریه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال و یا با شماره‌های ۸۲۷۹۰۰۰ و ۸۲۵۶۶۳۶ تماس حاصل فرمایند.
رضا سلیمانی در پایان گفت: علاقمندان هم چنین می‌توانند آثار و خاطرات خود را از طریق پست الکترونیکی این اداره کل به نشانی sajed. hamedan @ gmail. com ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز