خبرگزاری کار ایران

«سفیران نور» در همدان چاپ می‌شود

کد خبر : ۱۵۶۸۴۹

کتاب «سفیران نور» را حسن نایبی صفا با همکاری لیلا مصباحی طاهری گردآوری و تدوین کرده و انتشارت فراگیر هگمتانه آن را در ۲۸۵ صفحه و در قطع وزیری چاپ می‌کند.

سرهنگ پاسدار سید علی مساواتی، مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: نشر آثار دوران دفاع مقدس بدون شک یکی از بهترین روش‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار به شمار می‌رود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از همدان، وی در ادامه افزود: کتاب «سفیران نور» را حسن نایبی صفا با همکاری لیلا مصباحی طاهری گردآوری و تدوین کرده و انتشارت فراگیر هگمتانه آن را در ۲۸۵ صفحه و در قطع وزیری چاپ می‌کند.
مساواتی از چاپ این کتاب تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: «سفیران نور» دهمین اثر تالیفی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان است.
مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم چنین خاطر نشان کرد: کتاب «سفیران نور» به بررسی نقش روحانیت استان همدان در دوران حماسهٔ هشت ساله می‌پردازد و شامل زندگی نامه و بخشی از وصیت نامهٔ شهدای روحانی و هم چنین بیان خاطرات همرزمان این قشر از شهدای گرانقدر است.
وی در پایان هدف از چاپ این کتاب را اشاعهٔ فرهنگ غنی دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امروز ادامه دادن راه شهدا به عنوان یک وظیفه تلقی می‌شود و همه باید برای ترویج و اشاعهٔ فرهنگ استقامت و از خودگذشتگی تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز