خبرگزاری کار ایران

نامه فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی همدان به مسئولان استان؛

گسترش آزادی بیان و آزادی‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی از وظایف مهم معاونت سیاسی است

کد خبر : ۱۵۳۲۲۴

ایلنا: جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی با نامه‌ای به معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان حمایت خود را از عملکرد استانداری اعلام کردند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ در این نامه آمده است؛

معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری همدان؛

جناب آقای ابراهیم الهی تبار

با عرض سلام و احترام

پس از برگزاری انتخابات شکوه‌مند ۲۴ خرداد و رای مردم به عقلانیت و اعتدال وتشکیل دولت تدبیر و امید، نشاط و پویایی بی‌نظیری در میان اقشار گوناگون مردم به وجود آمده است و مجموعه دولت همانطور که ریاست محترم جمهور در دوران انتخابات وعده داده بود در جهت گسترش مردم سالاری و ازادی بیان در چارچوب قانون اساسی و باز کردن فضای امنیتی برآمده است.

اما متاسفانه عده‌ای تمامیت طلب و تندرو با تمام امکانات و تجهیزات خود بر آن شده‌اند که با کوچک‌ترین اتفاق و مشکل پیش آمده، دولت را تحت فشار قرار داده و فضای کشور را ملتهب نمایند تا بتوانند مجموعه دولت را از مسیر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی منحرف کرده و وقت و انرژی دولت را در مسیرهای بیهوده به هدر دهند. این افراد قصد دارند تا با مطرح کردن موضوعات مختلف و بی‌پایه اساس، نگاه اقشار گوناگون مردم را نسبت به دولت تغییر دهند که خوشبختانه تجربه هشت سال گذشته قصد ونیت این افراد را به خوبی برای مردم فهیم و شریف ایران روشن کرده است.

همه می‌دانیم شرط پیشرفت و تعالی هر جامعه در تمامی زمینه‌ها نبود محدودیت، موانع و خط قرمزهای فراقانونی می‌باشد چراکه محدودیت‌ها باعثنخوت و سستی جامعه به خصوص جوانان می‌شود. عده‌ای گمان می‌کنند با امنیتی کردن فضا و ایجاد رعب و وحشت میان مردم و خاموش کردن آن‌ها، به نظام و انقلاب خدمت کرده‌اند اما این عمل خیانتی بیش نیست. جوانی که در این چنین فضایی رشد کند و نتواند یک نقد و اظهار نظر در مورد کشور خود بیان کند آیا در آینده می‌تواند به عنوان یک مدیر مقتدر و استوار ایفای نقش کند؟ آیا جوانان ترسو امروز مدیران ترسو‌تر آینده را حاصل نمی‌شوند؟ آیا می‌توان از این جوانان انتظار ایستادن در مقابل زورگویان و مستکبران را داشت؟

همانطور که می‌دانیم یکی از وظایف مهم معاونت سیاسی استانداری‌ها گسترش آزادی بیان و آزادی‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی است. خوشبختانه پس از سپرده شدن این مسئولیت به جنابعالی، فضای سیاسی استان تغییرات زیادی نموده است و احزاب و تشکل‌های گوناگون دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند که این اقدامات تاثیر بسزایی در باز شدن فضای سیاسی استانگذاشته است.

متاسفانه در روزهای اخیر اتفاقاتی در استان رخ داده است که قصد توضیح آنرا نداریم اما پس از این ماجرا مشاهده شد که عده‌ای در جهت تخریب و تصعیف سازمان یافتهٔ جایگاه جنابعالی اقدام نموده‌اند که این امر قابل پیش بینی می‌بود چرا که اقدامات جنابعالی خلاف روحیه تمامیت طلبی و قیم مابی این افراد می‌باشد. واضح است که حضورطیفهای مختلف جامعه در فعالیتهای سیاسی منافع این گروه را به خطر می‌اندازد.

ما جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی سینا ضمن حمایت از سیاست‌های در پیش گرفته شدهٔ استانداری درجهت باز نمودن فضا و مشارکت دادن همه احزاب و تشکل‌ها در فعالیتهای سیاسی از جنابعالی خواستاریم همانند گذشته این اقدامات و سیاست‌های خود را ادامه داده و تا مادامی که در جهت گسترش آزادی بیان و مردم سالاری که از آرمان‌های والای نظام، رهبری معظم و ریاست محترم جمهور می‌باشد، گام بردارید از جنابعالی حمایت نموده و از خداوند منان برایتان طلب مسئلت می‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز