خبرگزاری کار ایران

رونمایی لوح چند رسانه‌ای شهیدعلیرضا حاجی‌بابایی

کد خبر : ۱۴۴۶۹۹

این لوح چندرسانه‌ای فردا با حضور مسئولان و خانواده این شهید بزرگوار و ایثارگران رونمایی خواهد شد.

ناصر عارف از رونمایی لوح چندرسانه‌ای شهیدعلیرضا حاجی‌بابایی خبر داد و اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا وظیفه ذاتی هر کسی است پس باید تلاش کنیم تا ایثارگری و رشادت شهدا و جانبازان فراموش نشود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی گفت: در همین راستا ما مسئولان نیز وظیفه داریم تا با معرفی این شهدا به نسل‌های آینده راه و یاد آنان را زنده نگه داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: شهید علیرضا حاجی‌بابایی در سال ۱۳۳۵ در خانواده‌ای متعهد و پرتلاش به دنیا آمد؛ وی انسانی بزرگ و باتقوا بود.

وی با بیان اینکه شهیدبابایی مدت زیادی را در جبهه حضور داشت و رشادت‌های زیادی از خود نشان داد، اضافه کرد: این شهید بزرگوار طی مدت حضورش در جبهه چند بار مجروح شد اما دوباره به منطقه بازگشت.

عارف یادآور شد: وی در ۱۹ رمضان ۶۱ با سمت فرماندهی کوشک برای شرکت در عملیات رمضان وارد منطقه جنوب کشور شد و در جریان عملیات مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در خصوص معرفی این شهید بزرگوار، لوح چندرسانه‌ای شامل زندگی‌نامه این شهید بزرگوار، حماسه، چگونگی شهادت، خاطرات خانواده و همرزمان و… آماده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز