خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

شهید جمور الگویی برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی است

کد خبر : ۱۴۳۵۴۵

ساختار اجتماعی زندگی شهید بختیار جمور الگویی موفق برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

ایلنا: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: ساختار اجتماعی زندگی شهید بختیار جمور الگویی موفق برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
به گزارش ایلنا، محمد جواد زمردیان در آیین رونمایی از کتاب «پوتین‌های آشنا» و همزمان با سالگرد شهادت شهید بختیار جمور در اسدآباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به خصوص شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس افزود: کار برای شهدا نزد پروردگار متعال ارج و پاداشی عظیم دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کتاب «پوتین‌های آشنا» پنجمین کتاب چاپ شده در سال جاری و چهل و دومین اثر منتشر شده در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به شمار می‌رود.
زمردیان یادآور شد: این آثار روایت مجاهدت، سخاوت، شجاعت و از خود گذشتگی شهیدی سرافراز از دیار سید جمال الدین اسدآبادی است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم چنین با بیان اینکه کتاب «پوتین‌های آشنا» مشتمل بر سه فصل زندگی، حماسه و شهادت شهید بختیار جمور است تصریح کرد: این کتاب در قالب ۱۶۳ خاطره از بین خانواده، دوستان و آشنایان و همرزمان این شهید گرانقدر گردآوری شده است.
محمد جواد زمردیان ادامه داد: ۲۶ خاطره در فصل زندگی، ۱۰۳ خاطره در فصل حماسه و ۳۶ خاطره در فصل شهادت، تشکیل دهنده این اثر ماندگار است.
وی اضافه کرد: کتاب «پوتین‌های آشنا» را حمید حسام نوشته و انتشارات فاتحان آن را در قطع رقعی بوده و در ۱۹۷ صفحه طراحی منتشر کرده است.
وی گفت: ساختار اجتماعی زندگی شهید بختیار جمور الگویی موفق برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری و نیز منشوری برای شیوه زندگی، فرماندهی و مدیریت فرماندهان است.
زمردیان در پایان از نقش مهم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج و همچنین سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در خلق این اثر خبر داد و ابراز داشت: برای این اثر مبلغی بالغ بر ۱۵میلیون تومان هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز